Pozycjonowanie stron www (SEO)

Wysokie pozycje w Google. Więcej użytkowników. Wyższa sprzedaż. Witaj wśród zwycięzców.

Twoje Korzyści

Zoptymalizowana strona www, którą "lubią" wyszukiwarki

Wysokie pozycje w Google pod najważniejsze frazy kluczowe

Wzrost sprzedaży/konwersji

Wsparcie ekspertów e-marketingu

Comiesięczne raporty

O usłudze

Jeśli sprzedajesz produkty, świadczysz usługi lub chcesz pozyskać nowych użytkowników, Twoja strona internetowa musi być pozycjonowana. Pozycjonowanie (SEO) jest najbardziej opłacalną z usług e-marketingowych. Każda wydana złotówka pracuje dla Ciebie tak długo, jak długo prowadzona jest kampania Twojej strony www. Niezależnie od charakteru Twojej witryny, koszt pozyskania klienta niemal zawsze jest najniższy w przypadku promocji poprzez pozycjonowanie.

Wraz z rozwojem algorytmów wyszukiwarek, proces pozycjonowania staje się coraz większym wyzwaniem, wymagającym coraz większej wiedzy. Google przeznacza miliardy dolarów rocznie na badania i wykorzystuje sztuczną inteligencję jako część algorytmu obliczającego pozycje w wynikach wyszukiwania. Od kiedy firma ta wprowadziła kary za działania rażąco niezgodne z obowiązującym regulaminem jej wyszukiwarki, wybór firmy pozycjonerskiej stał się jedną z najważniejszych decyzji, jakie musisz podjąć myśląc o odniesieniu sukcesu w Internecie.

W SuperSEO prowadzimy własne badania algorytmów wyszukiwarek w czasie rzeczywistym, bierzemy też udział w międzynarodowych projektach badawczych. Skuteczność naszej pracy została doceniona już na 5 kontynentach, pracujemy nad zdobyciem szóstego. Na co dzień kierujemy się wypracowanym przez nas od podstaw systemem wartości "Dobry Wybór" - gorąco zapraszamy Cię do poznania go bliżej. Jesteśmy przekonani, że dobrze wpisze się on w Twoje oczekiwania.

Pozycjonowanie: krok po kroku

1. Określamy najbardziej efektywne frazy kluczowe dla Twojego biznesu

Liczy się nie tylko ilość użytkowników szukających danej frazy w wyszukiwarkach, ale też ich schematy zachowań po przeprowadzeniu wyszukiwania oraz potencjał konwersji.

2. Przeprowadzamy kompleksowy audyt Twojej strony www

Analizujemy ponad 100 czynników mających wpływ na to, jak postrzegana jest Twoja witryna przez wyszukiwarki.

3. Optymalizujemy Twoją stronę

Dokonujemy zmian na podstawie wniosków z przeprowadzonego audytu.

4. Analizujemy Twoją konkurencję

Wskazujemy, co jeszcze możesz zrobić lepiej na podstawie działań innych oraz pokazujemy, czym wyróżniasz się na tle konkurencji - abyś mógł jeszcze powiększyć swoją przewagę w danych obszarach.

5. Pozycjonowanie

Podnosimy pozycje Twojej strony dla wybranych fraz kluczowych oraz ich fraz bliskoznacznych. Dzień po dniu pracujemy na Twój sukces, który raportujemy według wcześniej ustalonego harmonogramu i poziomu szczegółowości.

6. Konsulting

Wskazujemy Ci ścieżki rozwoju, inspirujemy do działania. Jeśli zaszła mała lub duża zmiana w algorytmach wyszukiwarek, natychmiast się o tym dowiesz. Zazwyczaj jednak nie będziesz musiał podejmować żadnych akcji - od tego jesteśmy my.

Usługi dodatkowe

Optymalizacja konwersji

Pomagamy Ci najlepiej wykorzystać wzrosty w ruchu organicznym (pochodzącym z wyszukiwarek), przekładając je na wyższą sprzedaż.

Analityka

Która ścieżka najczęściej prowadzi do zakupu? Jakiego typu użytkownicy najczęściej odwiedzają Twoją witrynę? Dlaczego niekóre podstrony konwertują lepiej, a inne gorzej? To tylko garstka z wielu pytań, na które znajdziemy dla Ciebie odpowiedź.

Content marketing

Dzisiejszy rynek wymaga umiejętności efektywnego komunikowania swoich zalet. Musisz też wiedzieć gdzie Twoja wiedza zdobędzie uznanie i w jaki sposób ją zaprezentować. Zaprojektujemy Twoją strategię content marketingową od A do Z.

Pytania i Odpowiedzi

Dlaczego potrzebuję usługi SEO/pozycjonowania?

Dzięki pozycjonowaniu/SEO Twoja strona www podniesie swoje pozycje w wynikach wyszukiwania Google dla najważniejszych dla Ciebie fraz kluczowych. Wyższe pozycje oznaczają więcej odwiedzin Twojej strony, przez osoby najbardziej zainteresowane tym, co oferujesz. Więcej odwiedzin oznacza natomiast wyższą sprzedaż.

Dlaczego powinienem wybrać właśnie Was?

W branży marketingu internetowego pracujemy od momentu wejścia firmy Google na polski rynek. Oprócz niesamowitej skuteczności, przez wszystkie te lata wypracowaliśmy wewnętrzny system wartości "Dobry Wybór", który doceniają już klienci z 14 krajów świata, przede wszystkim z Polski. Koniecznie się z nim zapoznaj - gorąco wierzymy, że dalsze przekonywanie Cię do nas nie będzie konieczne.

Czy słowa "SEO" i "pozycjonowanie" oznaczają to samo?

W języku polskim terminy "SEO" i "pozycjonowanie" używa się obecnie zamiennie i oznaczają one to samo. W przeszłości "pozycjonowanie" odnosiło się do wyizolowanego procesu podnoszenia pozycji strony www w wynikach wyszukiwania, "SEO" oznaczało zaś kompleksowy proces optymalizacji strony www, wychodzący poza zdobywanie linków zewnętrznych. Obecnie podnoszenie pozycji w wynikach wyszukiwania wymaga kompleksowej, wielopoziomowej kampanii, uwzględniającej zarówno optymalizację Twojej strony, jak i budowania odpowiedniego profilu linków przychodzących. Oba te słowa zyskały więc tego samego znaczenia.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Koszt pozycjonowania zależy wyłącznie od konkurencyjności fraz kluczowych, które będą pozycjonowane oraz rozmiarów strony www, która będzie optymalizowana. Wynosi on zazwyczaj od kilkuset do kilku tysięcy złotych miesięcznie.

Jaki model rozliczeń oferujecie?

Najczęściej rozliczamy się z naszymi klientami w popularnym i lubianym modelu "Płacę za efekt". Do momentu osiągnięcia pozycji w TOP10 płacisz tylko część wartości usługi miesięcznie. Każda z pozycjonowanych fraz ma przypisany bonus za osiągnięcie pozycji TOP10, TOP3 oraz TOP1, dlatego pozycjonowanie u nas zawsze Ci się opłaca - płacisz pełną stawkę naszego wynagrodzenia tylko wtedy, gdy zarabiasz już na efektach naszej pracy.

W zależności od charakteru Twojego projektu możliwy może być także jeden z naszych specjalnych modeli rozliczeń, więcej szczegółów uzyskasz na tej stronie.

Czy możecie zagwarantować mi osiągnięcie pierwszych pozycji w Google?

Możemy zagwarantować Ci pozytywne efekty naszej pracy, najczęściej równoznaczne z osiągnięciem najwyższych pozycji przez Twoją stronę w wynikach wyszukiwania Google. Nie gwarantujemy natomiast pierwszych pozycji dla każdej frazy. Po pierwsze dlatego, iż jest to niezgodne z polityką Google. Po drugie, składanie obietnic na wyrost (przy pozycjonowaniu kilkunastu/kilkudziesięciu fraz osiągnięcie pierwszej pozycji dla każdej z nich jest ekstremalnie trudne, a czasami wręcz niemożliwe!)  jest sprzeczne z naszym systemem wartości "Dobry Wybór", którym kierujemy się w naszej pracy.

Uważaj na firmy obiecujące Ci pierwsze pozycje w krótkim okresie czasu, ich praca najpewniej zakończy się dla Ciebie karami od zespołu Google i stratami finansowymi.

Ile trwa pozycjonowanie i jak szybko zobaczę efekty?

Czas potrzebny do osiągnięcia pozycji w TOP10/TOP3/TOP1 wyników wyszukiwania dla danej frazy zależy od jej konkurencyjności - tzn. ile stron oprócz Twojej jest pod nią pozycjonowanych oraz jakie firmy prowadzą te działania. Google określa też specjalne warunki ustalania pozycji w wynikach wyszukiwania dla pewnych specyficznych branż, np. branży finansowej lub bezpieczeństwa osobistego.

Dla średnio konkurencyjnych fraz kluczowych Twoja strona zacznie zdobywać wyższe pozycje po ok. 1-3 miesiącach pracy. Od tego momentu pozycje te będą regularnie rosnąć, w różnym tempie dla różnych fraz. Po 12-15 miesiącach zdecydowana większość z nich powinna znajdować się w TOP3 wyników wyszukiwania. Jeśli wśród Twoich fraz znajdują się takie, które wymagać będą więcej czasu na osiągnięcie najwyższych pozycji z racji swojej wysokiej konkurencyjności, poinformujemy Cię o tym już na etapie przedstawiania wyceny.

Czy osiągnięcie pierwszych pozycji oznacza koniec pozycjonowania?

Pozycjonowanie jest ciągłą walką nie tylko ze zmieniającym się algorytmem wyszukiwarki Google, ale też z konkurencją. Gdy Twoja strona wskoczy na pierwszą pozycję w miejsce strony Twojego konkurenta możesz być pewien, że ten zrobi wszystko, aby swoją pozycję odzyskać. Jednocześnie dziesiątki lub nawet setki innych konkurentów w tym samym czasie podejmować będą działania mające na celu prześcignięcie Was obu...

Odpowiadając więc na pytanie: nie, pozycjonowanie nie kończy się po osiągnięciu pierwszej pozycji. Wchodzi wtedy po prostu w drugi etap: walkę o jej utrzymanie. Plus jest taki, że o utrzymanie pozycji walczymy my, a Ty w tym czasie beztrosko możesz cieszyć się korzyściami płynącymi z bycia na czele stawki.

Często słyszę o karach nakładanych przez zespół Google, czym one są i czy grożą one także mi?

Od wielu lat algorytm wyszukiwarki Google jest w stanie zidentyfikować pewne działania niezgodne z jej regulaminem, podejmowane przez właścicieli stron www lub firmy zajmujące się  pozycjonowaniem w celu uzyskania wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania. Gdy tak się stanie, Twoja witryna otrzymuje tzw. filtr algorytmiczny. Jej pozycje spadają, czasem dla pojedynczych fraz, czasem dla większości z nich. Zdarza się, iż ukarana witryna zostaje całkowicie usunięta z bazy Google. Filtr algorytmiczny jest filtrem "cichym", tzn. dowiesz się o nim tylko poprzez analizę statystyk Twojej strony lub analizę pozycji dla wybranych fraz.

Kilka lat temu Google wprowadziło dodatkowy mechanizm analizy działań właścicieli stron i firm pozycjonujących strony internetowe. Działania te są analizowane przez zespół Google do spraw walki ze spamem, a zatem nie przez algorytm, lecz realne osoby, specjalistów. Gdy zespół Google zidentyfikuje Twoją witrynę jako taką, która korzysta z nieczystych praktyk w celu podniesienia swoich pozycji w wynikach wyszukiwania, zostaje na nią nałożony tzw. filtr ręczny. Filtr ten jest filtrem "głośnym", tzn. otrzymasz od Google informację o fakcie jego nałożenia, wraz z krótkim uzasadnieniem. Uwaga: wiadomość otrzymasz tylko wtedy, gdy Twoja witryna podpięta jest w ramach konta "Google Search Console". Filtr ręczny skutkuje spadkiem pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranych fraz. Usunięcie filtra jest dokonywane ręcznie przez zespół Google po przeprowadzeniu ponownej weryfikacji Twojej witryny. Przed zgłoszeniem prośby o ponowną weryfikację powinieneś usunąć wszelkie ślady po nieczystych praktykach, co niekiedy jest procesem długotrwałym i niezwykle skomplikowanym.

W SuperSEO pozycjonujemy tylko z wykorzystaniem bezpiecznych, nowoczesnych metod, w zgodzie z wytycznymi zespołu Google. Choć wiąże się to z większą ilością pracy, efekt końcowy oraz Twoje poczucie bezpieczeństwa są tego warte w 100%.

Jeśli Twoja witryna otrzymała filtr ręczny lub algorytmiczny na skutek działań nieprofesjonalnej firmy pozycjonerskiej, pomożemy Ci w jego usunięciu w możliwie najszybszym czasie. Odwiedź tę stronę w celu uzyskania szczegółów.

Co znaczą sformułowania TOP10, TOP3, TOP1?

TOP 10 oznacza pierwszych dziesięć pozycji na stronie wyników wyszukiwania dla danej frazy.

TOP3 oznacza pierwsze trzy pozycje, TOP1 oznacza pierwszą pozycję.

Czy pozycjonujecie strony w innych wyszukiwarkach niż Google?

Na polskim rynku wyszukiwarek udział Google wynosi ok. 96%. Druga w kolejności jest wyszukiwarka Bing, z udziałem ok. 2%. To właśnie na tych dwóch wyszukiwarkach koncentrujemy nasze działania. Kampanie SEO dla obu z nich nie różnią się jednak niemal niczym, dlatego w zdecydowanej większości przypadków wysoka pozycja w Google oznacza wysoką pozycję w Bing.

Czy oferujecie usługę obniżania pozycji konkurencji (depozycjonowania)?

Nie oferujemy takiej usługi.

Oferujemy profesjonalne usługi pozycjonowania/SEO, umożliwiające podniesienie pozycji Twojej strony w wynikach wyszukiwania Google/Bing  - nawet dla najbardziej konkurencyjnych słów kluczowych. Działamy szybko, nowocześnie i niezwykle skutecznie.

Usługi:

  • Pozycjonowanie / SEO
  • Optymalizacja konwersji
  • Audyty i Analityka
  • Content marketing